طراحی سایت بیمارستان
نوشته شده توسط : Kamran

 

طراحی سایت بیمارستان

بر کسی پوشیده نیست که محیط بیمارستان‌ها اغلب محیط آلوده‌ای است و کسی دوست ندارد مدت زیادی در این محیط قرار بگیرد. بنابراین سایت‌های بیمارستانی باید با ارائه دادن خدمات مختلف، مراجعه حضوری غیر ضرور را به حداقل برسانند. به همین منظور باید از دو سامانه جداگانه جهت سازماندهی کارکنان و بیماران استفاده کند. طراحی سایت بیمارستان باید به گونه‌ای باشد که فرد بیمار یا اطرافیان او از مشاهده فضای آن انرژی و نشاط دریافت کنند و به خدمات درمانی با دید مثبت‌تری بنگرند.

سایت بیمارستان‌ها بهتر است دارای یک فضای اختصاصی جهت نشر اخبار در خصوص پژوهش‌های جدید، امکانات درمانی و اطلاعیه‌ها باشد. بهتر است در طراحی سایت‌های بیمارستان از رنگ‌های آرام‌بخش سبز و آبی بیشتر استفاده شود و اطلاعات لازم شامل تلفن تماس و موقعیت بیمارستان در همان صفحه اول در اختیار مراجعین قرار گیرد.

طراحی سایت بیمارستان

ویژگی‌های طراحی سایت بیمارستان

بیمارستان محیطی درمانی-آموزشی- بهداشتی است و هر منطقه‌ای بیمارستان مخصوص به خود را دارد. برخی بیمارستان‌ها نیز به صورت تخصصی وجود دارند که حتما باید در داخل سایت عمومی یا تخصصی بودن بیمارستان ذکر شود. طراحی سایت بیمارستان در واقع شمایی از محیط داخل بیمارستان است و معمولا مخاطبین برای اطلاع از نوع خدمات به این سایت‌ها مراجعه می‌کنند. پس در درجه اول باید لیست کامل امکانات و خدمات بیمارستان بر روی سایت بارگزاری شود.

محیط بیشتر بیمارستان‌ها آموزشی نیز بوده و بهتر است که در طراحی سایت‌های بیمارستانی محلی نیز جهت قرار دادن اخبار و مقالات علمی در نظر گرفته شود. تمامی اقشار ممکن است از صفحه اینترنتی بیمارستان‌ها بازدید کنند، به همین منظور طراحی سایت بیمارستان باید ساده و با فونت‌های نسبتا درشت و خوانا انجام شود. هم‌چنین در مواقع غیر اورژانسی در سایت اکثر بیمارستان‌ها یک سیستم نوبت‌دهی آنلاین نیز وجود دارد که فرآیند معاینه، تشخیص و پذیرش را سریع‌تر می‌نماید و نیاز به مراجعه حضوری را به حداقل می‌رساند.

عبارت کلیدی:

سئو سایت

طراحی سایت بیمارستان





:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 مرداد 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: